Kontakt:   669 394 838   |   biuro@gnum.pl 1000 - 1700

Jak możemy ci pomoć?


Jesteśmy dla Ciebie dostępni 24/7
Zanim zadasz pytanie, przeszukaj nasze centrum wiedzy


Czym jest wirtualny portfel?

Obecnie wszystkie płatności dokonywane są za pomocą wirtualnego portfela, który znacząco przyśpiesza proces. To rozwiązanie pozwala na skrócenie czasu opłat za usługi z kilku minut do zaledwie kilku sekund. Aby opłacić usługi oferowane przez Gnum.pl, uprzednio musisz wpłacić kwotę do wirtualnego portfela (każdy użytkownik ma swój indywidualny portfel). Następnie każda […]


Czy mam dostęp do historii płatności?

Oczywiście, że tak. Historia płatności dostępna jest po zalogowaniu do Panelu klienta. Kolejno spośród kategorii dostępnych w menu po lewej stronie wybierz Zasilenia portfela/FV. Funkcja Zasilenia portfela/FV posiada wielorakie zastosowanie. Za jej pomocą możesz: 1 – Zasilić portfel o konkretną kwotę; 2 – Odnaleźć konkretne zamówienie; 3 – Dokonać płatności; […]


Jak mogę uzyskać fakturę VAT?

Faktura zostaje automatycznie wygenerowana po zasileniu portfela, a następnie zrealizowaniu płatności. Aby pobrać fakturę należy postępować wedle niżej przedstawionych kroków. 1 – Aby uzyskać fakturę musisz najpierw zalogować się do Panelu klienta. 2 – Następnie spośród dostępnych kategorii wybrać Zasilenia portfela/FV (znajduje się w menu po lewej stronie). 3 – […]


Czy w cenę usługi wliczony jest podatek VAT?

Do ceny usług należy doliczyć 23% podatku VAT. W praktyce oznacza to, że usługi oferowane przez Gnum.pl prezentowane są w cenach netto. Pod tym adresem znajdziesz aktualny cennik usług: gnum.pl/cennik Zobacz również: Czym jest wirtualny portfel? Czy mam dostęp do historii płatności? Jak mogę uzyskać fakturę VAT? Czy istnieje możliwość […]


Czy istnieje możliwość wystawienia faktury na dane Abonenta domeny?

Faktura jest generowana automatycznie po każdej dokonanej transakcji. Istnieje również możliwość wystawienia faktury na dane inne, niż Abonenta danej usługi. To rozwiązanie stosuje się w sytuacji, kiedy użytkownik rejestruje domenę bądź domeny na osobę prywatną, ale fakturę otrzymuje na firmę. Rejestracja na osobę prywatną wiąże się z ukryciem danych osobowych […]


Jak zmienić dane na fakturze?

W celu zmiany danych do faktury należy skontaktować się z obsługą klienta Gnum.pl, możliwe formy kontaktu: Panel klienta (zalecany) dostępny pod adresem – https://panel.gnum.pl/login Poczta – biuro@gnum.pl Infolinia – 669 394 838 Zobacz również: Czym jest wirtualny portfel? Czy mam dostęp do historii płatności? Jak mogę uzyskać fakturę VAT? Czy w […]