Kontakt:   669 394 838   |   biuro@gnum.pl 1000 - 1700

Jak możemy ci pomoć?


Jesteśmy dla Ciebie dostępni 24/7
Zanim zadasz pytanie, przeszukaj nasze centrum wiedzy


Częste pytania
Skontaktuj się z nami
Jak odnowić domenę?

1 – Aby odnowić domenę na kolejny okres abonamentowy, należy najpierw zalogować się do Panelu klienta, który znajduje się w prawym górnym rogu. 2 – Z panelu po lewej stronie wybierz kategorię Domeny, a następnie przejdź do zakładki Wszystkie domeny. 3 – Przy każdej domenie znajduje się opcja Zarządzaj domeną, […]


Skąd mam wiedzieć, że moja domena wygasa?

Aby sprawdzić kiedy domena wygasa, najpierw należy zalogować się do Panelu klienta. Następnie z menu po lewej stronie wybrać Twoje domeny, gdzie znajduje się lista domen oraz ich obecny status. Po rozwinięciu listy, pojawią się poniższe kategorie: Wszystkie domeny Oczekujące/opłać Wygasające (7 – 30 dni) Wygasające (3 – 6 dni) […]


Czy jest możliwość zarezerwowania domeny?

Informujemy, że zgodnie z decyzją NASK rezerwacja domeny nie jest już możliwa. Wraz z dniem 8 stycznia 2020 roku została wstrzymana możliwość rezerwacji domen polskich. Wcześniej można było zarezerwować domenę na okres 14 dni, podczas których można było dokonać płatności. Rezerwacja dawała pewność, że w tym czasie nikt nie zakupi […]


Jak przenieść prawo własności do innego Abonenta?

Przeniesienie prawa własności do innego Abonenta, to inaczej cesja domeny. Poniższa instrukcja przedstawi Ci, w jaki sposób wygenerować kod cesji Twojej domeny. 1 – Najpierw zaloguj się do Panelu klienta, spośród kategorii widocznych w menu wybierz Twoje domeny. 2 – Po kliknięciu pojawi się rozwijana lista, wybierz Wszystkie domeny. 3 […]


Jak mogę uzyskać fakturę VAT?

Faktura zostaje automatycznie wygenerowana po zasileniu portfela, a następnie zrealizowaniu płatności. Aby pobrać fakturę należy postępować wedle niżej przedstawionych kroków. 1 – Aby uzyskać fakturę musisz najpierw zalogować się do Panelu klienta. 2 – Następnie spośród dostępnych kategorii wybrać Zasilenia portfela/FV (znajduje się w menu po lewej stronie). 3 – […]


Jak zmienić dane Abonenta?

W celu zmiany danych Abonenta najpierw zaloguj się do Panelu klienta. Kolejno przejdź do ustawień konta, które zlokalizowane są na samym dole menu znajdującego się po lewej stronie monitora. Następnie w opcji Inne dane do faktury przesuń suwak na prawną stronę. Pozostaje uzupełnić rubryki danymi do wystawienia faktury. Kolejna faktura […]